Kontakt

BRICK je mnohem víc než jen cihla

Marketingová spolupráce se společností BRICK prezentuje online publiku špičkového a uznávaného dodavatele atypických interiérů na míru, jehož realizace podle návrhů renomovaných architektonických ateliérů ohromí každého: materiálem, řemeslem, dokonalým výsledkem. S Ondřejem Malým, jednatelem společnosti, jsme navázali spolupráci v listopadu 2020 a od té doby jsme společně posunuli vnímání značky jako exkluzivního partnera pro výjimečné projekty.

Inspirace pro milovníky architektury a čistého designu

Nový web BRICK

BRICK patří mezi absolutní špičky ve svém oboru. Jako dodavatele pro realizaci svých návrhů si jejich služby vybírají vyhlášená architektonická studia. V posledních letech BRICK realizoval interiéry, které byly koncepcí, materiálem a řemeslem tak výjimečné, že získaly řadu českých i zahraničních ocenění. Tyto nádherné reference však neměly na původním webu dostatečný prostor, zapadly v grafickém návrhu, který byl těžkopádný vizuálně i technicky a který nezohledňoval nutnost rychlého načítání velkého počtu fotografií.

Ve spolupráci s grafickým studiem Klára Kvízová jsme navrhli a postavili BRICKu nový web. Takový, který dává prostor jeho realizacím a kde si návštěvníci mohou užít fotky od nejlepších českých fotografů architektury. Web, který neusiluje o konverzní poměr a nezatěžuje návštěvníka všudypřítomnými buttony či kontaktními formuláři. Inspirativní prezentační web pro milovníky krásné a  skvěle provedené práce.

brickpraha.cz tlačítko brickpraha.cz tlačítko
web brickpraha.cz

Vyprávět příběh tam, kde jsou jeho posluchači

Sociální sítě a další platformy o architektuře

Obrazový příběh mnoha krásných referencí bylo třeba začít vyprávět i na dalších platformách. Takových, kde se pohybují business partneři a potenciální klienti BRICKu. Převzali jsme si pod svou správu instagramový profil a začali systematicky prezentovat realizace. Mluvíme zde k publiku, které je citlivé na vkusné pojetí a požaduje vysokou úroveň obrazu i textu.

Dalším krokem byla prezentace společnosti na platformách, kde architekti hledají inspirace či kontakty na osvědčené dodavatele, jako je například archiweb.cz. Aktuálně chystáme podobné oborové PR i na zahraničních portálech jako je architonic.com, archdaily.com, officesnaphost.com a další.

instagramová zeď

Poklad největší: databáze kontaktů

Pravidelný newsletter

Ne každý architekt sleduje Instagram a ne každý developer chápe, že za dokonalým výsledkem projektu stojí perfektní realizace návrhu stavební firmou. Proto jsme jako základní formu pravidelné komunikace zvolili newsletter, který jednou měsíčně odchází na databázi kontaktů BRICKu a který nám poskytuje více prostoru pro komunikaci: pochlubit se novinkami z dění ve firmě, představit nově dokončené realizace více do hloubky, nebo postupně přiblížit jednotlivé typologické okruhy zakázek.

S databází a obsahem newsletteru pracujeme nanejvýš zodpovědně, a proto se open rate pohybuje vysoko, cca na 45 %.

newsletter tlačítko newsletter tlačítko

Přispívat k vysoké kvalitě života všech, a hlavně těch, kteří jsou ve složité situaci

Vánoční charitativní kampaň

Nepsanou, ale o to víc živou misí společnosti BRICK je podílet se na tom, aby nově vznikající prostory, ať už soukromé, komerční, nebo kancelářské, přispívaly ke zvyšování kvality života lidí. A to jak esteticky, tak i volbou materiálů a jejich řemeslným zpracováním.

Společnost v loňském roce oslavila 30 let naplňování této mise. Na oslavu tohoto čísla jsme neuspořádali firmě nákladný večírek, ale společně jsme vymysleli a realizovali vánoční kampaň Krabice od bot. Jejím prostřednictvím bylo obdarováno 29 dětí z dětských domovů nebo azylových domů vánočními dárky.

BRICK je klient, kterého si vážíme.

oddělovač

Chcete, aby i o vás věděl svět?